Kväller.

Har precis varit ute med Bagheera! Han är så fin och snäll! :)
Kikar lite på The Storm nu, ganska okej, men inte hängt med hela filmen, men verkar okej ialla fall.
Imorgon ska vi åka hem, får träffa min älskade halva då! Min lille halva.
Sen så är det dax för skola igen, eller inte i morgon eftersom jag är ledig på måndagar men sen då.. Veckan efter så går jag bara två dagar och det tackar man ju inte nej till..
Har ungefär 25 skoldagar eller något sånt kvar.. Sen praktik. sen STUDENTEN. Beställde en klänning i förrigår, fin faktiskt.. Ganska enkel men snygg:) Nu är det bara skor kvar, men det kommer man ju hitta ett X antal stycken. Det blir alltid att man inhandlar en massa skor precis innan sommar.. och under sommarn..

Men nu ska min stora halva få datorn så han kan spela lite poker.

...
Bagheera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar