Kväller..


Då var det kväller, älskling sitter och kollar på Fotboll och jag sitter med min grafkom uppgift. Håller på med en foto tidning nu, går helt okej, men fastnar lite då & då. Men så kan det gå.
Känner mig fortfarade lite krasslig, blir ingen skola i morgon! Åker upp till Kopparberg imorgon och på torsdag bär det av till Lofsdalen, så vill gärna vara frisk då. Ska bli så kul! :)
Ska försöka ta mig upp från sängen och packa lite kläder, behövs ju lite nu..
Nu är det inte heller länge kvar till studenten, känns så JÄVLA bra, ursäkta språket men så är det! Har ungefär 13 skoldagar kvar.. Inte länge inte..

Måste bara lägga upp lite bilder från helgen, hade en riktigt rolig helg..


.,
Jag och Antonia
j
Pierre, Freddan och Patan
jimmy
Jimmy
fv
Jag, Antonia och Pierre
ki
Jag och Antonia
j
Antonia, pierre, jimmy, freddan och patrik
j
Jimmy och jag
s
skååål
dsf
Kjelle och jag


Orkar inte lägga inte fler, men gud vad bilder vi tog! Har en hel drös från denn helg!


Men nu ska jag fortsätta min kväll, ha en kanon kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar