Nu börjar det närma sig

Jajamensan, har en hel drös att fixa inför studenten.
Men jag längar så mycket.. Lämna in datorn idag också, plus att jag fick ut pengarna för mina APU veckor. Pengarna var något som behövdes!! Hahah helt slut på kontot.
Åkte in med Antonia till skolan idag vid 10:40 kanske.. Åkte hem med 12 tåget, då kom khimsan och hämtade mig från Läggesta vid halv 1. Vid 1 Tog jag och Khimsan Robbans gamla bil för att ta oss in till Eskilstuna, IGEN. För att lämna in datorn, vilket jag inte hann med första vändan in.

Men sen var det gjort, så skönt!
Imorgon ska jag och Mamma åka och handla min studentpresent från mamma och pappa.
Ny laptop, aaaaah, så underbart det ska bli!! En dag utan klara jag mig galant,
I LOVE THEM! ♥


Men dax att hoppa i sängen, god natt people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar