Nästa Midsommar.

Ja.. allting går så fort. Studenten var för  1½ vecka sedan, och nu är det redan midsommar, snart iaf..
Är ialla fall jätte nöjd för alla fina presenter som jag fick på studenten:)
Fick som sagt en laptop av mamma och pappa, vilket jag blev jätteglad över, hur skulle jag klara mig utan dator? bra fråga!;)
Fick spa av svärföräldrarna och Älskling. Det ska bli SÅÅÅÅ jäkla skönt! Vet inte riktigt ännu när jag ska boka in det men när jag väl ligger där ska jag bara njuta så at det skriker och det!
Sen så fick jag smycken av några söt vänner, blommor, presentkort, Lasse Åberg vinglas, trisslotter och en massa "hemma" saker. En massa champagne, rosé, bubbel och fint och mer fina saker. TACK alla för att ni var med och gjorde min dag!


Hur min dag har sätt ut idag,
ja jag åkte hem från kopparberg vid 9 i morse, så nu sitter jag hemma hos mamma och pappa:) Åker dock tillbaka imorgon, då mamma och pappa också följer med upp över midsommar. Jättekul! Så vi åker samtidigt upp!
Kom hem något innan 11, då var det så himla varmt ute så att jag drog ut badenbaden för att sola tills jag skulle iväg till tandläkaren (13:30),
Åkte dit, dem gjorde undersökning, allt gick finfint, inga hål! Skönt, slipper jag det där stället ett tag till. Innan jag åkte iväg stannade jag till på blomsteraffärn för att hälsa på Antonia, vilket var trevligt! Förhoppningsvis ska vi iväg och bada ikväll:) Ryser bara jag säger bada, men så är det.
Åkte sedan hem och hoppade ut i solen igen. ...och nu sitter jag här..


Min älskade bror och Sandra kommer strax, måste slänga mig i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar