nyår m.m

Nyår, blev bara så bra! Kanoners, kvällen gick lite för snabbt men va fan, nöjd ändå. Går fort när man har roligt!:) Blev förfest hemma hos Kjelle, sen blev det hem till Mimmi och Edvin! Och där stannade vi hela kvällen. Kunde tyvärr inte ta några bilder eftersom min kamera är i Kopparberg hos svärpäronen. Glömde ju min väska när vi åkte hem sist. Typiskt. Men den får jag imorgon eftersom då kommer dom ner och hämtar kissen:( Usch, kommer bli så himla dött här. Han livar ju upp vardagen. Men men, vad ska man göra! Bilder på honom kommer också in när min kamera är tillbaka:)

Idag blir det lugnt, skulle jag tro. Älsklingen är på fotbollscup nu, så får se hur det går för åker, om de går vidare så ska det spela i morgon med. I nykvarn!

Ne nu är kissen helt galen så kanske dax att busa lite med pyret;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar