Festen!

Festen i fredags var ju bara så kanon bra. Bättre projekt arbete får man leta efter. Kunde absolut inte bli bättre. Det underbaraste folket, bästa musiken och alla var så himla glada och taggade! Tack alla för en så himla underbar kväll. Måste bara göras om:)

v
 n
v

Har massor med bilder, men dom kan ni se på facebook!:)


IDAG,
varit i skolan och haft två lektioner. Bytte bort en lektion som jag har som jag absolut inte kommer ha någon nytta med i framtiden. Och då valde jag till Organisiton och ledarskap på distans. Får se hur det går, hoppas bra!
Filmkunskap är inget för mig!
Är ledig på måndagar också, och det kan ju inte bli bättre, eftersom då kan jag arbeta det som jag ska göra på distans..
Men nu ni, nu ska jag kika klart på handbollen och sen sussa.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar