OS kväll!

Sitter & kikar på herrarnas stafett, precis sätt klart damernas. Ikväll så är det finalen som måste ses, Go sverige!:)
Har iaf varit lite bättre väder idag, så idag har man kunnat ägna sin tid utomhus! Men minusgrader var det allt, så det räcker & blir över!
Men finns inge värre än att sitta inne hela dagarna, jag blir tokigt trött.

Bara 5 dagar tills man fyller år också, känns inte som de. Skulle faktiskt hellre fyllt 20;) 19 är ju en piss i rymden, ingenting förändras! Men men får vara glad så länge man är ung och kry=)

Underbart med lov iallafall, fast börjar få lite ångest nu, vet inte riktigt om jag vill sluta skolan, vill självklart ta studenten, den kommer att bli GRYM! Men vet inte, lite ångest finns nog allt;) Har 36 skoldagar kvar nu, sen praktik i en månad! Och sen hejdå NTI:)

Nä måste kika på skidorna nu, herrarna tabbar sig......

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej! Tänkte höra med dig om du kan hjälpa mig med min header på min blogg, du ser ut att vara bra på sånt. Kan du hjälpa mig så hör av dig till [email protected]

2010-03-01 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar