Äntligen:)

Då sitter man här hemma hos mamma och pappa, och julafton är det! :) Igår firade vi jul hemma hos jimmys mormor och morfar. Där jag,jimmy,mamma,pappa,svärmor,svärfar,markus och evelina och så självklart jimmys mormor och morfar var :) Jätte trevligt hade vi :)
Har inte direkt så starka julkänslor i år, vet inte varför. Men en mysig julhelg kommer det absolut att bli =)
Idag ska iaf jag och Jimmy bänka oss i bastun, så jäkla skönt!:)

Nu kan jag äntligen lägga in lite bilder från kameran. (Eftersom vi inte fått vårat internet så har jag bara kunnat lägga in från mobilen).
Men nu är vi som sagt hemma hos mamms och papps så nu kan jag lägga in bilderna :) Dock så är bilderna får inflyttningsdagen, så allt är inte riktigt i orning som det är nu :)



sovrummet :)


Vardagsrummet

Lite suddig, men man ser allt att det är hallen;)



Toalett på undervåningen




Övervåningen, allrum.


Badrum uppe. (dock ingenting iordning på bilden) Men nu är det såklart i ordning gjort!



Min walkin closet, dock funderar jag fortfarande på om alla mina kläder får plats ;)(Det som ligger och hänger på bilden är väl bara en tiondel eller något) haha tur att Jimmy har några garderober också;)



Bilder på köket, gästrummet och gymmet har jag inte tagit kort på än.. det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar