Vet inte vad jag ska säga om denna dag..

.. en del saker kanon, men en HEL morgon förstörd! Jag var som sagt hos frissan i morse. Vilken katastrof! Utskälld blev hon. Och ja, ni undrar nog allt vad hon gjorde för fel. Allt blev fel! Usch.. Men vad gör man inte. Efter många om och men och timmar blev det godkänt. Men aldrig mer där. Ska fortsätta med blonda slingor i håret, men kan dock inte göra allt på en och samma gång. Då slits håret på tok för mycket.



Ser dock inte resultatet så bra..


Dax att gosa ner hos mina killar nu, både rocky och Jimmy är trötta och håller på att somna!
God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste sluta färga! du måste får din naturliga färg att färga på annars tar det inte, du kan inte färga på super blekt hår och förvänta dig en färg... du bleker bort och har sönder dina pigment.

2010-08-18 @ 23:39:38
Postat av: Anonym

Saken är den att jag färgade det som var min naturliga hårfärg, och det blev bra.. För det andra så var det inte det som blev katastrof!

2010-08-19 @ 10:34:28
URL: http://dahlan.blogg.se/
Postat av: Chantal N

Ser bra ut !!:) fin fint! =) <3

Håller med dig, man orkar inte färga asså, mitt jävla hår växer som ogräs oxå.. så jag lägger bara i slinger när jag gör:P:) PUSSS

2010-08-22 @ 22:41:26
Postat av: Svart till chantral

Tack så mycket :) Nej det blir alldeles för jobbigt i längden.. Ja precis det växer som ogräs! Men nu ska jag vänta tills mitt hår växer ut helt, så nu får det se ut som det gör :)

PUSS hjärtat!

2010-08-23 @ 09:52:24
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar