Tiden går, helgen närmar sig..

sakta men säkert. Men snart är den här!
Känner på mig att det blir en ruggit bra helg. Har dock inte bestämt vilken dag det blir utgång. Beachen är på fredag, men undra om det inte är roligare att ta utgången på lördagen då vi alla är pigga. Viktoria och Micke ska sitta i en bil i 6 timmar och Jimmy jobbar och sedan ska vi åka 2 timmar i bil. Nja, lördag lockar mer tror jag:)
Men vi får se. Jimmy & jag får alltid våra knäppa idéer;)

På hela dagen har jag inte gjort ett smack. Nästan så att man saknar skolan lite. Dock inte vilken skola som helst. Längtar inte efter skobänken om man säger så. Men alla vänner, alla fika studer, allt struntprat & de underbara skrattstunderna.
På tvn ikväll gick Fångarna på fortet vilket jag tycker är bra. Tur att dom inte ändrat på allt för mycket. Det är se dugligt iaf. Den 7e börjar Idol också, då får man skratta åt alla nördar som tros sig kan sjunga. Haha. Tänk om jag skulle vara med, då skulle jag vara en av topp 10 - sämsta alltså.. Min sångröst skulle kunna döda en flock elefanter skulle jag kunna tro. Men som sagt, inte bara jag som låter så, vilket är tur. Idol skulle inte vara något utan dessa "elefant skrämmare".

Men dax för mig att tvätta bort sminket & sedan sussa.
En nya dag med nya möjligheter väntar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar