Kvällen gjord..

Då var kvällen gjord. Älsklingen & jag ligger i sängen framför tvn och glor på fotboll!
Har kollat lite jobb också.. Hittade några som man kunde söka iaf, fast då får jag räkna med att åka långt för att jobba, men det skiter jag i :) Jag får hålla tummarna.. Söker verkligen alla jobb nu, förutom Mc Donalds. Haha.
Tydligen ska min tur dag vara i morgon, enligt ett horoskåp som jag läste idag, så ja får se, tänk om.. tänk om..
Men det ser vi ju i morgon..
Har som vanligt inga planer för morgondagen, får hoppas på att det blir fint väder så man kan vara ute. Promenad eller springtur blir det iaf. Fast det blir nog när älsklingen kommer hem från jobbet. ...eller innan.. Beror på:)
Men nu ska jag gosas med Älskling.

NattiNatti!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar