Kan inte sova..

Känns som att febern har tagit över.. Kvällarna är alltid värst! Fruktansvärt jobbigt:( Älskling sover, men harklar. Han har haft oturen, blivit smittad av mig stackarn. Jag är så varm så att det känns som att jag ska explodera vilken sekund som helst. Halsen bränner och näsan rinner. USCH!!
Men sova måste jag. Hoppas bara att jag inte får en likadan natt som som jag hade igår natt. Jobbigt så inåt ...
Måste ner & ta mig lite vatten och sedan snyta mig.
Inte blev jag bättre av att jag sprang runt i skogen i regnet idag, illa att man inte själv förstår bättre:)

Sen skulle jag kunna tro att det blir sängen:) (o m   j a g   k a n   s o m n a   d v s)

Tänk om sommarn skulle vara här, då är man aldrig sjuk!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar