Hemfärd idag..

Älsklingen kommer hem runt 17 tiden, lite över kanske. Då böär vi av till lilla Åker. Ska bli kul att komma hem. Längtar något enormt efter spa, men på lördag då jäklar. Ska bli så skönt så.
Måste börja packa snart, sagt det i 2 timmar nu så att jag tror att det är dax, annars så glömmer jag något. så är det alltid. Men men, som sagt så är det bara över helgen & då behövs inte så mycket :) Så länge kameran är nerpackad så är jag nöjd!


Före
Efter


Börjar vänja mig nu, trivs bättre & bättre med färgen jag valde!

Kommentarer
Postat av: n

vad är det för skillnad ?

2010-08-21 @ 10:59:53
Postat av: Anonym

Har du inte fel på synen så ser du gott och väl skillnad!

2010-08-23 @ 09:54:48
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar