God morgon..

Eller vad man ska säga.. Jag har varit uppe i en timma redan. Men har bara legat framför datorn, jag orkar verkligen inte resa mig. Nysit hela natten igen. Så himla jobbigt! Sover som en kratta. Då blir det automatiskt att man vaknar så himla sent. Vilket jag tycker är jätte jobbigt. Dagen rusar ju bara i väg då.
Men men.. jag hoppas att det är någorlunda fint väder ute så att man kan vara ute utan att frysa eller bli urrig.
Snart måste höst kläderna på. Redan börjat använda min höstjacka. Det är ju fruktansvärt kallt när det blåser & regnar, så då passar det perfekt!!

Nej nu är det duschen som väntar, och magen är ytterst lite hungrig på frukost.. Märkligt. Händer ju aldrig !;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar