Filmen slut..

och dax för mig att sova. Har kikat på den nya karate kid. Helt OK film faktiskt! Hade förväntat mig att den skulle vara mycket sämre faktiskt. Det är bra att det kan gå åt andra hållet ibland.
I alla fall imorgon, eller ja idag blir det ju, är det hem färd. Jag tror att det får bli jag som kör hem så Jimmy kan snarka lite i bilen. Beror helt och hållet på hur trött eller pigg han är.
Vi kommer i alla fall tajma Viktoria & Micke ganska bra. Imorgon kommer vår galna helg igång! Kommer ha så skoj, förhoppningsvis ialla fall;) Haha.
Det är väl dax för mig att knoppa nu också, låter fruktansvärt skönt när Jimmy sover så djupt som han gör just nu:) Nu ska jag sova lika djupt!

Äntligen får jag träffa min andra halva imorgon, en vecka ifrån, ILLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar