Dålig uppdatering under helgen!

Jag vet, den har varit katastrof..
Men jag har haft så enormt kul helg hemma och jag har bara kopplat bort datorn då. Men nu är det full rulle igen:)
Nästa helg åker vi hem igen, på fredag alltså. Det är då som Viktoria och micke kommer ner från Härnösand. Skulle vara kul.
Helgen har ialla fall bestårr av mycket trevligheter. Umgåts med mamma och pappa, vänner , festat och sist men inte minst så var ju jag på Spa! Åh herregud vad underbart det var. Måste jag gör flera gånger. Ett tips, gå till Må Bra i Strängnäs och beställ er lite massage, helt underbart!
Det var min studentpressent som jag fick utav svärföräldrarna & mitt hjärta.

Men nu kanske det är dax för mig att kliva upp ur sängen och hoppa in i duschen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar