Trött, men kan inte sova.

Är ganska trött nu faktiskt, men kan inte sova. Nu har jag fått ont i bröstkorgen också, men tror att det är efter att jag hostat eller nå liknande. Verkar inte som att febern kommer idag, men det vet man ju aldrig, har vaknat två nätter i rad av att jag varit varm.
Men i alla fall så var jag på teorikurs idag, så nu har hälften gått, 4 ggr kvar. Sen blev det självklart idol med mamma och pappa, sover här i natt eftersom det är inte det roligaste och sitta i lägenheten helt ensam. Roligare med lite sällskap. Gjorde klart företagsekonomin också, skönt att ha den färdig så slipper man tänka på den i helgen.

Pratade precis med Jimmy, han är på jobbet, hans sista natt nu, skönt! Sen imorgon så får vi se vad vi planerar in i helgen, något roligt ska vi nog göra:)
Men nu så är det dagt att sova!

God natt!


vitvå
Du är det bästa som finns hjärtat mitt♥

Kommentarer
Postat av: Anela

krya på dig Nathalie :)

2009-09-10 @ 22:34:48
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack så mycket Anela!

2009-09-11 @ 19:10:16
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar