Tippar man bra eller;)

Fick alla rätt på min trippel:) Välbehövliga pengar. Haha. Och Jimmy kom vidare till en turnering som började 22, bra gjort. Så nu sitter han och spelar, och jag är kanon trött så att strax blir det hoppa ner i sängen. Spelade ett tag jag med, men var lite för trött för att spela, så lika bra att lägga ner.


Hela dagen har det varit höst väder ute, blåsit och burrigt! Men ändå så tycker jag om hösten, höstkläder är absolut det bästa som finns (grymt roligt att shoppa höstkläder, finns så mkt snyggt), kan fota grymt fina bilder eftersom färgerna är så starka ute. Nä hösten är bra, förutom det kalla!

Nu ska jag kolla klart på Kommissarien och havet. Ha en bra kväll


hölst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar