Pluggdax!

Har precis gjort klart grafkom uppgiften. Nu har jag bara företags ekonomi och plugga på projekt & företagande. Men jag har inte alls lust med det. Imorgon har jag ju också dagen på mig, är ju som sagt ledig då. Har så härligt schema nu, för nu försvinner projekt och företags lektionerna:)
Men sen så kommer Malin (kusin) hit med Maja(hennes barn) i morgon. Hon ville att jag skulle fotografera Maja lite, så det ska bli roligt:) Hoppas på att det går bra.

Ska strax göra varma mackor i ugnen, gud så gott. Har inte ätit någonting idag så jag är enormt hungrig. Ikväll blir det idol och mys med absolut världens bästa pojkvän. Vi båda är lediga i morgon så det är såå skönt.
Men nu ni så är det dax för mig att göra varma mackor!


d
Visst är det ultra skönt ?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar