Mår inge vidare idag...

Hade trevlig kväll igår, men idag mår jag riktigt dåligt. Men får skylla mig själv!
Idag blir det bara mys ute i Länna. Jimmy och jag ska laga god mat och titta på fotboll:) Har tippat en massa, så idag blir vi miljonärer. Haha, hoppas kan man ju alltid. Det blir ytterfilé, klyftpotatis och tzatziki, ska bli sååå gott!
Känner mig inte sjuk idag ialla fall, men lite hängig är man, men det är väl från gårdagen. Men idag så blir det inte en enda droppe alkohol.

Nej, nu ska jag fortsätta kika på travet ;) haha, måste ju vara insatt när jag ska bli miljonär!


ssss

Kommentarer
Postat av: mamma

Man mår som man förtjänar hjärtat mitt:) själv mår jag jättebra<3

2009-09-12 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar