Lofsdalen

Nu sitter man här uppe och har det hur skönt som helst, så underbart att vara borta lite. Har fint väder, men inte så jätte varmt. Här om dan hade det kommit snö blandat regn! Så snart kommer det väl massa snö, men jag längtar massor. Längtar efter att få åka skooter och en massa annat här uppe :)
På söndag kommer jag hem, och då är det dax för att börja den nya veckan, känner mig dock inte så taggad på det, men men vad ska man göra! Får njuta sålänge jag är här haha.

Kan passa på att gratta svärmor här på bloggen också. Hon fyllde år igår, så ett stort grattis!:)

c

Men nu så är det dax att gå ut.



Kommentarer
Postat av: mamma

Vi grattar vi oxå:)

2009-09-25 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar