God kväll :)

Sista dagen här uppe nu, åker i morgon på morgonen någon gång. Men min kommande vecka är inte så jobbig. Ledig på tisdag och torsdag, ska bli så skönt. Men sen så provet i projekt och företagande på fredag ser jag verkligen inte fram emot. Men men, sen har jag ju graf kom på fredag också, usch! Tycker inte ens om de ämnet längre. Men skäl finns det ju till de!
Men ialla fall, idag så har vi haft en tävlig vi här uppe, hahah, den som kunde tälja finast smörkniv. Shit vad vi höll på. Men min och svärmors vann;) Är man duktig eller är man.
Sen så har vi bara haft det allmänt skönt!


Tänkte att jag ska inhandla min vinterjacka i veckan. I love it! Den är sååå skön:)


Dax för tv!

aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar