Äntligen!

Nu så har jag nästan gjort allt som jag behövt göra idag. Först så var det såklart skolan sen kom jag hem vid halv 1 kanske, så satte jag igång med att diska, gick och handlade, städa och snart så är det bara en sak kvar och vad kan det vara? Jo, laga maten! Älskling ska få god mat när han kommer hem från jobbet vid 7 tiden. Det blir potatismos i ugnen ( som plankstek ) med lite olika goda saker till:)
Sen så är det ju idol idag, får inte missa det!

Imorgon så är jag ledig, men ska på körning vid 09.20, sen ska jag och pappa till eskilstuna och kika efter en skjorta till honom och köpa min vinterjacka. Den var slut idag när jag skulle köpa den, men imorgon skulle dom få in 2 st till så jag måste vara snabb ;) haha.


Ha det så bra sålänge så hörs vi sen ;)


Såhär ser städade lägenheten ut nu:)


x
vardagsrummet
x
köket
x
Klädkammaren
x
sovrummet
c
en del av hallen
c
Badrummet

och slutligen en liten del av vardagsrummet:)

Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar