Torsdag.

Just nu sitter jag här i soffan och väntar på att min grafkom lärare kan svara på mitt mail, för jag behöver några uppgifter som ska vara klara i morgon, men så klantig som man är så glömde man dom i skolan igår. Smart, icke sa nicke! Får jobba lite med historian istället.
Fick reda på att jag fick VG på mitt projekt och företags prov idag, kändes skönt för jag hade förväntat mig ett G eller inte ens det, för det kändes faktiskt inte så bra när jag gjorde det. Men men, det är ju bara bra. Nästa vecka ska jag göra om mitt samhällskunskaps prov, eller göra om o göra om ska jag väl inte. Men ska ha det muntligt, men hellre det än att göra ett omprov skriftligt! :)

Har iallafall blivit förkyld och det är inge vidare, eller börjar bli iallafall.
Jag som verkligen hatar att vara sjuk. Men nu var det ett tag sen:)

Men imorgon så blir det till att åka in till strängnäs och göra en mapp på trafikskolan, efter det så blir det möte kl 17...

Tog några höst bilder idag som jag tänkte lägga in. Men snart så är ju hösten över för att snön har redan kommit på flera håll. 

höst

hörre

hör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar