Ny vecka, nya möjligheter!

Sitter ute i Länna, har precis kollat på grannfejden. Idag så sover vi kvar här ute:)
Känns som att jag har setat hela kvällen med en historia uppsats. Men kanske lite överdrivet att säga hela kvällen, men några timmar har jag allt setat och skrivit om Gustav Vasa. Kul? Nja inte det minsta.

Hade jättemysig dag och kväll med hjärtat mitt igår. Black & White och bio blev det, och guuuud så gott det var med maten. Och filmen var bra. Men tycker nog att första filmen är bra. Tror dock att flickan som lekte med elden blir bättre när man sett den tredje, för det var slutet som var lite konstigt, men absolut inte dåligt:)

Men nu så ska jag nog fortsätta med uppsatsen som ska vara klar i morgon, åååh konstigt jag att vara ute i sista minuten, alltid och då menar jag alltid! Haha..

Ha en bra kväll och sov gott.
Ny dag imorgon som ska göras, skriva uppsats hela långa tisdagen också:(



schema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar