Min värsta dag på länge..

Började med att jag gick upp vid 7:20 i morse, hopp in i duschen och sen vid halv 9 kom pappa och hämtade mig. Övningskörde in till Södertälje för att jag skulle till läkarn..
Började med att jag kom in för bara en kontroll, men tillslut så sa dom att de skulle operera direkt, ahhhh!! snacka om panik jag fick.. Men det gick bra förutom att jag höll på att svimma och spy.. Men nu så.. fortfarande bedövad och jag längtar inte tills bedövningen går över!

Nu så blir det lugnt hela dagen.. Bara soffan. Får dock inte göra så mycket.
Så blev det ingen körlektion idag heller eftersom jag inte får köra pga tabletterna jag fick.. Men har tid imorgon, måndag,tisdag och onsdag också så jag är nöjd:)

......

Kommentarer
Postat av: Amanda

Varför har du opererats?

2009-10-29 @ 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar