Lördag.

Sitter hemma hos mamma och pappa. Jimmy och jag sitter och tittar på hästarna, men dom springer inte precis som dom ska, haha. 16 börjar fotbollen och det har vi också tippat på så vi får se hur det går då.
Har varit en ganska lugn dag idag iallafall, igår så blev det kanske lite för mycket haha, ( jag vet, vår vita helg sprack ). Somnade iallafall vid halv 10 på kvällen igår. Hahaa så trött var jag. Så sov vi ute i länna hos svärföräldrarna. Men i morse så åkte vi hem till mamma och pappa. Då hoppade jag i badet och det var sååå skönt, Relax relax...
Ska äta om en stund också, det blir potatis gratäng m casler, men jag tar köttbullar till istället. Haha, kräsen som man är! Det bästa är också att en mumsig sallad står och väntar på mig i kylskåpet.


ad

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar