Jag vet att jag måste..

..plugga! Men jag har absolut ingen lust. Det tråkigaste som finns det är politik och det är de jag har prov i. Redan på Torsdag, och jag kan ingenting, duktigt va? NEJ! Känner mig så kass som inte kan ett smack om det. Men det är så ointressant. Men som sagt, de måste ju göras, komma undan gör jag ju inte!
Så nu så är det dax att slämma igen datorskärmen och börja plugga och försöka få in någonting om det absolut tråkigaste ämnet som finns!! - POLITIK!

Hoppas ni kommer få en rolig kväll ialla fall.

Lite bättre blir det om Djurgårn vinner, och resten av lagen som jag tippade på idag. Så att jag kan få vinna lite pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar