Äntligen så är det helg snart!

puuuh, äntligen så har jag gjort dessa tråkiga prov nu, men det som jag gjorde i idag (sveriges politik) gick dock inte så bra. Började med att vi fick provet och slutade med att jag lämnade in det med två besvarade frågor. Bra? NEJ!
Känns så skit att jag inte kunde, för det värsta som finns är att ha prov efter sig, isf så är det ju bara ett, men ska kolla med Madde (vår samh lärare) om jag får göra någon uppsats istället. Hoppas på det.

Nu är det i alla fall hockey tittande men för mitt käre lag går det sådär. 3-2 till Luleå. Men förhoppningsvis så tar dom de nu under sista perioden.

Men nu så ska jag ta mig ett glas juice och några popcorn.



m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar