Tisdag!

Sitter med älskling och kikar på 8 Mile. Det var ett tag sen..
Har varit inne i Eskilstuna nästan hela dagen idag. Åkte in med Antonia vid 13 tiden. Gick upp till skolan och fixade lite biljetter och så. Efter det så blev det stan. Handlade presenter till äslklingen som fyller år i morgon och så handlade jag en klänning till mig. La undan en också som jag ska hämta i morgon. Skiiiiit snygg var den:)
Men känns som att jag har en del att göra i morgon.
Först Eskilstuna, sen hem till pappa och göra in-utvändig kontroll på bilen för det ska jag göra på min körnings tid sen.. Sen blir det att fira Jimmy med hans släkt och sådär. Shit kommer att vara helt död på kvällen.. Men så får det bli..

Strax ska jag och jimmy gå och sova, hoppas ni sover gott i natt för det ska Jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar