stygnen borta

Har varit ledig idag eftersom jag skulle ta bort stygnen. Så äntligen är dom borta. Känns skönt.
Älsklingen kommer hem om 20 minuter och då ska vi se den nyaste Johan Falk! I love it:)
Imorgon är det redan torsdag och det känns så underbart, bara två dagar och sen helg och då har vi iaf någonting som är inbokat. Hockey på lördag, SSK- Djurgården.. Och jag hoppas verkligen att djurgårn spöar skiten ur dom :) Haha.. Men nu så är det dax att äta lite.

Måste plugga också och det hade jag totalt glömt bort. Inte för att det är så mkt men ändå. Kanske inte ska kalla det plugga eftersom jag ska bara skriva rent en text som är färdig:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar