Mörkt mörkt möörkt.

Verkligen jätte tråkigt när det blir så mörkt fort ute. Känns som att man är vaken mitt i natten. Trött är man hela tiden.. När man åker till skolan är det mörkt och när man kommer hem är det mörkt, värdelöst! Men men, var i skolan idag och skulle jobba med det som vi har kvar att göra, men jag började på matten men tillslut förstog jag ingenting (ekvationer är det jag har kvar att göra). Men hjälp, nä det fick man inte. Eller jo i 3 minuter på sex timmar. Nästa vecka har jag bestämt mig för att praktisera, tänker inte sitta i skolan när man inte ens får hjälp!


Ikväll är det bonde söker fru, det får man ju inte missa.



mörkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar