Äntligen helg!

Japps, då var man där igen, de man längtar efter hela veckan, helgen ;) Haha. Så skönt. Ikväll så har jag inte riktigt planerat kvällen, men känner på mig att den blir super ändå. Kan en helg bli sämre än en vecka i skolan, NIX!
Och imorgon 9:30 ska jag vara inne i strängnäs på Risk ettan. Känns lite väl tidigt men va fan, orkar inte vänta till den 5 december. Så lika bra att ta den så tidigt som möjligt. Håller på i 3 timmar och det känns väl lite överdrivet. Ska ju bara prata om droger och alkohol, det står ju i teriboken.. Jaja, dom vill bara få in pengar, så är det.

Men nu ska jag ta mig lite frukost sen hopp in i duschen:)


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar