woohoo vilket vackert väder..

Riktigt fint väder har det varit idag! Har solat massor!! nu sitter jag inne med en stor skön filt och bara myser. Älskling spelar lite poker och jag kikar lite på Äntligen hemma, inte det bästa men finns inget bättre vid den här tiden. Handlat en skinn jacka, skor och en klänning idag också, kommer bild på skorna och jackan men tyvärr inte på klänningen idag för den har jag inte här hemma hos Jimmy, men bild på den kommer imorgon!
Tänkte lägga in lite bilder som är tagna för två helgen sen också, på Simon och Linda:) Har totalt glömt bort att lägga upp dom tidigare, men igår på fick jag en påminnelse av Simon, så nu simon kommer dom upp!!

soool
Så blev resultatet efter att man solat hela dagen, Haha.

skorna
skorna

askinn
Skinnjackan







....simonlindalssl
Simon och Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar