Tråkigt väder!

Så himla trött på blåst och regn nu, räcker med skit väder en dag, inte längre! Man blir så trött och seg i kroppen. Inte kul alls. Men får hoppas på att det blir fint väder i helgen istället. Som tur är så går man i skolan på veckodagarna så då spelar det inte så jätte stor roll, förutom tröttheten som sagt! Men när värmen kommer så är man inte trött en sekund känns det som :)
Känner på mig att denna sommar kommer bli den bästa. Hoppas att det blir fint väder och massor att göra, roliga saker dvs.

Men äntligen så har man gjort Tisdagen, och den är så tråkig! Har först en lektion tidigt på morgonen sen rast från 9:40 till 12:00, engelska sen Idrott! Inge vidare kul dag. Men idrotten var riktigt kul idag. Fotboll hade och det gick faktiskt kanon bra.
Imorgon har jag sovmorgon, eller aa jag kan åtminstånde ta 8 bussen. Men sen är dagen alldeles för lång, slutar vid 16:05. Men det får gå! Snart ledig i ca 11 veckor, och det ska blir så himla skönt! Bara längtar.

Men nu ska jag fixa en mediekommunikations uppgift!

Sov gott!

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar