Torsdagen avklarad!

Kom precis hem, hunnit smällt i mig lite makaroner med korv. Gott var det för jag har knappt ätit någonting idag, var inte hungrig på lunchen idag men åt lite potatis gratäng med kycklingfilé, det var min lunch de!
Ska nog fixa klart lite psykologi uppgifter idag också. Har bara tre saker att göra så det går fort hoppas jag. Gjorde klart en uppgift idag när vi hade Psykologi, skrev om spelberoende. Ganska kul och skriva om, så sjukt många svenskar som är spelberoende och under 2008 ökade det med massor.

Men i alla fall, imorgon är det fredag och det känns underbart, för att i helgen ska det bli fint väder och det behövs nu efter dessa dagar som har varit så himla tråkiga! Regn regn regn och blåst. Inte någe skönt alls. Imorgon har jag iaf engelska nationellt hela dagen. reading and listening. Känns inte så himla bra för att jag hör absolut ingenting av vad dom pratar om på sånt där band + att dom pratar brittiska, väldigt snabbt! Men men, går inte att göra mer än sitt bästa. Sen så, sen är det helg. Hela helgen ska jag bara ta det lugnt och ha det allmänt skönt. Känns som att en sån helg behövs. Måste endå plugga ytterst lite. Snart kommer älsklingen hem så nu ska jag vänta in honom:)

regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar