Onsdag, halva veckan gått!

Fick ytterst lite sovmorgon idag eftersom vi sov i Länna idag. Men var ganska pigg ändå:)  Så det var ju no problemo! Nu sitter jag i skolan och har medieproduktion. Är knappt några i klassen, verkar som att många är sjuka! En annan har ju varit förkyld nu i säkert 5 veckor! Så himla värdelöst.
Men känner mig lite bättre ialla fall. Kan inte vara sjuk nu, måste vara i skolan massor nu, har så himla mycket att göra nu.
I helgen ska jag göra klart alla mina psykologi uppgifter, så har jag det gjort. Måste plugga på ett prov som vi har på Onsdag också, i mediekomkmunikation:/
Imorgon tänkte jag att jag ska på stan och kika lite, tänkte köpa lite nya örhängen och något halsband kanske. Pengarna bara rullar bort:P Så ska jag beställa biljetterna till tomas ledin också.
Någon som vill med? :)


hhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar