Känns inte som fredag..

Ligger fortfarande i sängen och slöar, det är ju så himla dåligt väder ute. Trött på regn och moln hela tiden, vart tog det fina vädret vägen? Nu är jag lite trött på vår vädret, vill ha riktigt sommar väder. Tycker verkligen inte om vissa dagar på våren, gråa och trista!
Älskling jobbar idag och resten av helgen, kommer hem vid 19 idag, stackarn, men sånt är livet. Jag ska bara ta det lugnt idag, orkar inte med något annat, eller jo jag ska fixa lite på powerpoint pressentationen, ska ju ha föredrag 20 minuter på måndag, så jag hoppas att det går bra.
Men nu ska jag gå upp och hjälpa min käre mamma med hennes dator. Hon har ett virusskydd som är sååå kasst!

regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar