Hopp i säng!

Nu har älskling & jag gosat ner oss i sängen för båda är så otroligt trötta idag, men känns skönt att det bara är två dagar kvar :) Har varit en lång dag idag, kom till läggesta vid halv 5 och då hämtade älsklingen mig, sedan åkte vi hem till svärföräldrarna och åt god paj:)
Kom hem till mig sen och då somnade vi direkt på soffan, haha. Men hur trött jag än är nu så ska jag göra klart min sista svenska uppgift. Skönt att ha den klar, för nästa vecka är det deadline på alla gamla uppgifter. Så hoppas verkligen att det går bra på provet på onsdag så man slipper ha det släpandes..
Nej nu är det svenska dax.


absolut mitt allt!
Jimmy, du betyder så himla mycket för mig!
Du är absolut det bästa. Jag älskar dig hjärtat♥

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar