Fredagkväll med gamla minnen.

En lugn och skön fredagskväll blev det, jätteskönt! När Jimmy kom hem från jobbet så åt vi lite och sedan åkte vi till länna, skulle säga hej till Markus & Evelina, men icke sa nicke var dom hemma. Sen blev det tillbaka igen och då kikade vi på gamla kort, haha ojojoj säger jag bara! Hittade ett gammalt kort på Chantal när hon håller i en blombukett som vi hade snott vid lägenheterna, vi var såå små, kul att se. Vi hade så mycket fuffels för oss när vi var små, små gangstrar;) hahah! Men roligt hade vi, kan absolut inte önska mig en bättre ungdomstid än den vi hade tillsammans. Skulle de vara något som man fick ändra på så skulle jag ändå inte ändra på något. Synd att saker & ting förändras, men så är det. Men det är aldrig omöjligt att ändra.
Men nu så ligger mitt hjärta här brevid mig och sover, och jag börjar också bli lite pömsig. Har funderat lite på hur sommarn kommer se ut. Direkt när Jimmy går på semester så är det inflyttning, så där går tiden åt lite, sen 30.e Juli är det Tomas Ledin, och Göteborg funderar vi på också, får se hur det blir, allting är inte gratis. Men hoppas på en kanonsommar med fint väder.

Har precis tittat färdigt på Nyckeln till frihet. Så jävla bra! Rekomenderas.

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar