Börjar bli trött!

Ligger i vardagsrummet och kikar på MTV, ska strax gå ner till mig och sova lite. Pratade precis med hjärtat, stackarn jobbar natt! Så får krypa ner i sängen själv ikväll, men stackarn var trött redan nu och han har ca 13 timmar kvar. Usch vad jobbigt! Men nu ska jag nog kila ner för annars kommer jag inte upp i morgon. Känns jobbigt att veta att klockan komma ringa 05:22 :'( Otroligt trött på skolan nu, men bara 7 dagar kvar! Gogoo..

God natt på er, och speciellt dig min älskling!

f


Haha en gammal bild på Jimmy och mig!

Jimmy Karlsson
Du är absolut det bästa som finns, du gör mig till världens lyckligaste människa. Att vi alltid har så kul tillsammans, det betyder massor:)  Jag älskar dig med hela mitt hjärta älskling!
God natt honey!

Kommentarer
Postat av: grisen;)

Du gör mig till världens lyckligaste hjärtat mitt<3<3

2009-05-27 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar