Bara en massa mys med absolut den bästa

Ligger i soffan hemma hos älskling och tittar på tv. Har bara slappat hela dagen, grillat hamburgare och bara tagit det lugnt. Pluggat lite också, men de gjorde jag på dan. Huvudvärken har gått över så det är ju skönt. Studiedag imorgon och det kunde inte bli bättre. Snart är det sommarlov, och det känns så bra, fast har ganska mycket att göra nu på slutet. Men det rullar på:) Imorgon ska jag göra klart det mesta, sen kanske de skulle vara bra att öppna mediekommunikations boken för det har jag prov på, på onsdag. Så hoppas jag har den hemma. Men nu ska jag nog också slumra till lite som älsklingen har gjort.

jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar