Snöoväder!!

Värsta ovädret ute, jätte tråkigt! Älsklingen är på träning, tycker verkligen synd om hjärtat! Jag har ont i halsen för det här skit vädret! Vi åkte från Länna vid 18.15 men fastnade i backen och bilen bara gled.. Så halt är det! Så kom hit vid kvart i. Jimmy släppte av mig och sedan åkte han på träningen. Både mamma och pappa stod ute och skottade.. Såg väldigt kallt ut! Haha.
Men men, skrapade nyss en trisslott men vann ingenting, förstår inte vart min tur har tagit vägen? Ingenting har jag tur med när det gäller spel:P
 
ljus

Kommentarer
Postat av: Mamma

Huvudsaken att man har tur i kärlek:)

2009-03-11 @ 10:49:18
Postat av: Dotra

Ja och det har jag ju tur i :D haha

2009-03-11 @ 12:01:38
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar