Promenad genom byyyyn...Nananannnana

Sitter hemma hos älsklingen nu och kollar på en relativt bra film faktiskt:)
Har inte gjort så mkt annars. Jimmy och jag lagade mat förrut, potatis, köttbullar och gräddsås. Jättegott blev det :) Sen åkte jimmy på träning så då gick jag ut och tog en promenad med Chantal, trevligt var det! Det var ju som sagt ett väldigt bra tag sen. Finns alltid mycket att prata in då:) Sen gick jag hem och äslklingen kom efter ett tag och då åkte vi hem till Jimmy, så nu sitter man här =)  Ganska pigg idag och det är skönt. Kanske var promenaden som gjorde att man blev pigg för innan var jag helt slut!

..
Jag & Chantal
--
Jag och absolut världens underbaraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar