POKER.

Poker tuneringen började klockan 6 och jag vann första omgången, började dåligt men gick riktigt bra till slut. Vann all-in mot Thom! Nu körs andra rundan och den gick inte lika bra för mig, men men, tjänade i hop ändå!! och tackar och tar emot från första rundan.. Har jätte trevligt och det har varit det hela kvällen.. Hat tagit lite bilder under kvällen som jag tänkte lägga in...


okerpooker
....
...


Hoppas att ni får en bra kväll, älsklingen vann sista omgången i tuneringen... så det var ju bra det:) Nu blir det en skoj tur...
Hoppas att ni sover gott i natt! :) God Natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur är det med stavningen hjärtat mitt???????

2009-03-21 @ 14:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar