Lunch

Har precis ätit lunch, idag tog jag Potatis,biff med sås :) svin gott! Så nu är jag mätt.
Väntar på att engelskan ska börja, den börjar 12, sen så har vi Idrott, inte alls sugen. Så himla trött, men resten av veckan är soft så det är lugnt, då kan jag ta lite trötthet nu:P
Har 2 ½ timme hål, skit jobbigt!


Iaf så förstår jag inte vad vår väldigt konstiga rektor på skolan håller på men, hon har sparkat båda våra mentorer och satt vår idrottslärare som 50 procentig rektor!? Hör bara på hur det låter!! Vi ska göra allt för att få ha kvar våra lärare, aldrig har jag haft en så bra lärare som Peter, han har ju verkligen lärt oss allt inom media.
Hon sparkar folk lika ofta som hon byter underkläder!!! När vi börjar 3an så kommer den medie läraren vi får inte se någonting alls av vad vi har utvecklats i, gillar inte alls det som har hänt.... Vi har ju världens bästa lärare, Peter!

nti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar