Jerry Springer.

Ligger i soffan och tittar på Jerry Springer, ursäkta mitt språk, men vilka riktiga sjuka människor det är med alltså! Alla är precis störda! Hhaha.. Men men, tänkte vila ett tag men kunde inte de, så kommer somna som en stock ikväll:) Sköönt. Hade tydligen sovit jätte djupt i natt sa jimmy, men var så jävla trött i morse, kunde knappt ställa mig upp.. Vill bara ligga kvar! Men kom iaf upp och duscha, sen gick till bussen och slocknade hur fort som helst, och helt plötsligt så var man inne i Eskilstuna, det gick fort :P Imorgon slutar jag lite tidigare för ska kolla blodtrycket och så:)
Men nu ska jag titta klart på Jerry Springer...

sommmar
VILL HA SOMMAR NU!!!! Massor med värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar