Helt slut!!

Nu är jag jätte trött, har varit två jobbiga dagar i skolan nu.. Idag hade jag psykologi provet, och det lyckades jag med, förhoppningsvis :) haha. Snart kommer älsklingen hem från jobbet:) Sen blir det pankakor. Gott!
Handlat smink idag på Makeup store, hade presentkort sen jag fyllde år :) Handlade en rouge och punder. Så det blev bra..
Jättebra var det också.
Imorgon är det äntligen fredag och det ska bli sååå skönt!
Imorgon har jag absolut ingenting i skolan förutom att vi ska skriva klart lite om vad vår film ska handla om och lite så.. Ellen, Antonia och jag ska då göra en film. Den blir nog rolig om den blir som tänkt!
Men nu ska jag ta och skicka in min annons..
Gillar verkligen bilden, därför blev det den :)

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar