Förkyling!

Jahapp så har man blivit förkyld och fått hosta, igen! Nu är jag totalt trött på det här vädret, kunde inte sova i natt för att jag var täppt hela tiden, och nässpräjen hjälpte inte!
Mer snö har kommit, kommer ner mer och mer hela tiden.. Vill ju ha sommar, eller åtminstånde vår! Men icke sa nicke. Det är nu all snö kommer. Känns som den här gången är den värsta i år, med snö alltså!  Älsklingen och jag kanske ska angla senare idag, eller så ska vi göra det i morgon:) Får se hur det blir..

snö

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappa vart lite "avis" när jag nämde att ni skulle angla imorgon:)

2009-03-11 @ 14:42:39
Postat av: Anonym

Jag vet, han ringde mig :D synd att ni inte var lediga då, då kunde ni ha anglat med oss ;)

2009-03-11 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar