Borta bra men hemma bäst!

Kom hem för ett par timmar sedan, blev tyvärr inge bloggande för mig igår, förlåt! Får bli extra mycket dagarna fram över ist:) Hade det trevligt i Ramnäs. Skönt att komma hem också, eftersom jag börjar skolan i morgon som jag dock inte är taggad på. Men men, får hoppas på att veckan går fort så att det kan bli helg igen :)
Iaf så har denna helg varit bra, och så har det varit ganska skönt att varit ifrån Åker! Kommer tyvärr inga bilder, hade kameran med mig men hann ta ett kort sen dog kameran, hade glömt att ladda, så det var ju klantigt av mig :P haha.
Ikväll så blir det att slappa och kolla på ett program som börjar på 5an klockan 8! Får hoppas att det är bra.
Och massor av mys med älsklingen!

Tack alla för denna helg!

Aantonia & jag
Hahaha, var tvungen att lägga upp den här bilden, jag bjuder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar